Prosjektleder for innrullingsprosjektet i oslo kommune
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Prosjektleder for innrullingsprosjektet i oslo kommune
Oslo kommunes nåværende ikt-strategi er basert på sentralisert drift og kjøp av driftstjenester. Det er inngått kontrakt med 3 forskjellige leverandører innen områdene Basis Drift (bd), Applikasjons Drift (ad), og Periferi Utstyr (pu). Det foreligger en samarbeidsavtale mellom disse tre leverandørene der bd har et koordineringsansvar.
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår
Til dette arbeidet skal det nå anskaffes en prosjektleder hos ikt Leverandør som skal være Oslo kommunes hovedprosjektleder ved gjennomføringen av den resterende delen av prosjektet.
Innrullingsprosjektet har utviklet og benyttet en felles metodikk for prosjektet. Hensiktsmessigheten og omfanget til metodikken skal vurderes i prosjektet? Dette vil således være en av arbeidsoppgavene.
Viktige oppgaver for Prosjektleder vil være, men ikke begrenses til;
? Prosjektledelse, herunder:
o Prosjektadministrasjon
o Prosjektoppfølging? økonomi (kostnadsanalyse) og framdrift
o Rapportering
o Risikohåndtering
o Gjennomføre prosjektaktiviteter i henhold til omforent plan og metodikk
o Lede og eventuelt å gjennomføre informasjonsaktiviteter
? håndtere virksomhetene, herunder:
o Ivareta virksomhetenes behov i prosjektet
o Forankring av prosjektet ute hos virksomhetene
o sørge for at tilstrekkelig og riktig informasjon tilgjengliggjøres for Kommunens virksomheter og ansatte.
? Oppfølging av ikt Leverandør, herunder:
o Forholde seg til koordineringsforumet
o Ivareta kommunens interesser? Herunder strategisk rådgivning til uke
? Administrere kommunes egne prosjektressurser
? håndtering av underleverandørene, herunder:
o Oppfølging av leverandørenes prosjektledere og ressurser
o Deltagelse i kommersielle avklaringer
Prosjektleder skal rapportere til direktør for ikt Leverandør.
Bistanden skal påbegynnes 10. 06. 2009 og tentativt være avsluttet innen 30. 06. 20010, eller når prosjektet er ferdig. Omfanget av bistand vil være fulltid, med unntak av juli måned da det må påregnes et begrenset engasjement.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra Oslo kommunes ansakffeslesprotal
(info fjernet)
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår
Til dette arbeidet skal det nå anskaffes en prosjektleder hos ikt Leverandør som skal være Oslo kommunes hovedprosjektleder ved gjennomføringen av den resterende delen av prosjektet.
Innrullingsprosjektet har utviklet og benyttet en felles metodikk for prosjektet. Hensiktsmessigheten og omfanget til metodikken skal vurderes i prosjektet? Dette vil således være en av arbeidsoppgavene.
Viktige oppgaver for Prosjektleder vil være, men ikke begrenses til;
? Prosjektledelse, herunder:
o Prosjektadministrasjon
o Prosjektoppfølging? økonomi (kostnadsanalyse) og framdrift
o Rapportering
o Risikohåndtering
o Gjennomføre prosjektaktiviteter i henhold til omforent plan og metodikk
o Lede og eventuelt å gjennomføre informasjonsaktiviteter
? håndtere virksomhetene, herunder:
o Ivareta virksomhetenes behov i prosjektet
o Forankring av prosjektet ute hos virksomhetene
o sørge for at tilstrekkelig og riktig informasjon tilgjengliggjøres for Kommunens virksomheter og ansatte.
? Oppfølging av ikt Leverandør, herunder:
o Forholde seg til koordineringsforumet
o Ivareta kommunens interesser? Herunder strategisk rådgivning til uke
? Administrere kommunes egne prosjektressurser
? håndtering av underleverandørene, herunder:
o Oppfølging av leverandørenes prosjektledere og ressurser
o Deltagelse i kommersielle avklaringer
Prosjektleder skal rapportere til direktør for ikt Leverandør.
Bistanden skal påbegynnes 10. 06. 2009 og tentativt være avsluttet innen 30. 06. 20010, eller når prosjektet er ferdig. Omfanget av bistand vil være fulltid, med unntak av juli måned da det må påregnes et begrenset engasjement.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra Oslo kommunes ansakffeslesprotal
(info fjernet)
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
Anbud id:
45883
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 3. April 2009
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
12m2 tilbygg på boligVi ønsker å bygge om terrassen vår ved inngangsparti til tilbygg på bolig, tanken er ny gang og toalett
-
Eidsvoll
-
Mandag 17. Juni 2024
-
-
Erklæring om ansvarsrett for bad/kjøkkenSøker om bruksendring av sokkel leilighet. Trenger i den forbindelse erklæring om ansvarsrett for bad/kjøkken som var oppført da jeg kjøpte boligen.
-
Trondheim
-
Mandag 17. Juni 2024
-
-
Vi søker dyktig business controller med interesse for ITVi søker en dyktig og operativ business controller som kan bistå oss i månedsrapporteringen og oppfølgingen av en eller flere av våre forretningsenheter. Du må ha en sterk interesse for it og nysgjerr...
-
Oslo
-
Fredag 14. Juni 2024
-
-
Endring fasade: Tegning + søknad + gjennomføring (Oslo)Vi ønsker å gjøre en fasadeendring (erstatte vindu med dør mot bakhage) i et hus som er på gul liste / ‘spesialområde med formål bevaring’ i Oslo. Vi ønsker tilbud på gjennomføring av prosjektet (fra...
-
Oslo
-
Fredag 7. Juni 2024
-
-
Tegne forslag til ny planløsning ved boligforstørrelse i borettslagTegne forslag til ny planløsning ifm. Utvidelse av boligareal. Bolig er en del av et borettslag, og per idag 100 kvadratmeter fordelt på to etasjer.
-
Oslo
-
Torsdag 6. Juni 2024
-
-
Brannsikringstiltak i hht påleggSameiet Ole Vigs gate har hatt branntilsyn og har pålegg knyttet til brannsikringstiltak. Anbudet omfatter oppfølging, gjennomføring og dokumentasjon av oppdraget. Dokumentasjonen må tilfredsstille p...
-
Oslo
-
Onsdag 5. Juni 2024
-