Rammeavtale for kjøp av kontormøbler og inventar - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontormøbler og inventar - Med delkontrakter
Det skal inngås en landsdekkende rammeavtale for hele Tolletaten, dvs. Tolldirektoratet og samtlige tollregioner (heretter kalt oppdragsgiver), innenfor avtaleområdet kontormøbler og inventar. i dette ligger kontormøbler, møteromsmøbler, sittegrupper, møbler for oppbevaring, kantinemøbler, skranker og andre typer møbler og inventar som naturlig hører til offentlige virksomheter.
Anbud id:
549089
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 29. September 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Søke dispensasjon bruksendring. integrert garasje til stua. Er allerede ferdig bygdProsjektbeskrivelse: Vi trenger bistand til å utarbeide og sende en søknad om dispensasjon og bruksendring til Sandnes kommune. Det gjelder en allerede utført endring hvor den integrerte garasjen på c...
-
Sandnes
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Utvask 82 kvadratmeter stor leilighetSkal flytte. så dette dreier seg om flyttevask av leilighet i blokk. Sannsynlig behov i uke 6(overtagelse 7 februar ).
-
Trondheim
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Renovere bad - legge fliser og varmekabler i gang1.) Ønsker å renovere et bad, se bilde, som inneholder toalett, dusj, vask/baderomsmøbel, opplegg for vaskemaskin og tørketrommel, samt varmtvannsbereder (varmtvannsbereder skal ikke byttes ut)....
-
Asker
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Trenger flyttebyrå til flytting fra leilighet til husSkal flytte fra blokkleilighet (høy 1 etg) uten heis, på Byåsen til hus på Gevingåsen. Dato ønsket 29 el 30 januar
-
Trondheim
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Rive gammel veggJeg ønsker rive gammel vegg og bygg nytt Ck 1. 24 w l 2. 40
-
Nittedal
-
Søndag 22. Desember 2024
-