Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Rammeavtale pÅ lÅs og beslag

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Rammeavtale pÅ lÅs og beslag

Rammeavtale på tjenester knyttet til lås og beslag.
8. 1 Pris:
8. 1. 1 Priser skal oppgis i henhold til vedlegg 1. Oppsettet skal følges. Alle tabellene skal fylles ut, dersom noe ikke er utfylt vil dette tolkes som at det ikke kan leveres. Eventuelle forbehold skal tydelig merkes og forklares.
8. 1. 2 Vi ønsker et tilbud på pris per time for faglærte og for lærlinger i tidsrommet 07. 00-16. 00, natt mellom 16. 00-07. 00 og helg- og helligdager.
8. 1. 3 Vi ønsker en fast rabatt på de definerte uthevede varegruppene i prismatrisen, se vedlegg 1. første varegruppe er varegruppe er? låskasser og stolper.
8. 1. 4 Vi ønsker at det oppgis eventuell tilleggspris for døgnvaktordning og pris per utrykning (hasteoppdrag).
8. 2 Levering:
8. 2. 1 høgskolen i Oslo krever å bli en prioritert kunde. For tjenester krever vi at arbeid skal påbegynnes i løpet av 3 virkedager etter bestilling, og at arbeidet skal fullføres uten unødig opphold. Oppdrag som gjelder skallsikring definerer høgskolen i Oslo som hasteoppdrag, og arbeid må være igangsatt i løpet av 8 timer. For varebestilling krever vi å få en tilbakemelding innen 2 dager på når varer kan leveres. Vi ber om at leveringskapasiteten blir dokumentert og at det oppgis faste kontaktperson(er).
8. 2. 2 Leverandøren må ha en dokumentert døgnvaktordning eller kunne bekrefte at en slik ordning vil bli opprettet før inngåelse av kontrakt.
8. 2. 3 Leverandørens system for bestilling, oppfølging og fakturering bes beskrevet. høgskolen har fokus på sine operative og administrative rutiner og vektlegger løsninger som forenkler anskaffelsesprosessen, vareflyt og fakturabehandling. Vi ber om at det legges frem et eksempel på en faktura som høgskolen vil motta. Denne vil bli vurdert etter hvorvidt det er lett å identifisere deres og vår referanse, arbeid som er utført og oppdragssted. Leveringsbetingelser er fritt levert alle høgskolens adresser.
8. 3 Kvalitet:
8. 3. 1 Leverandør skal oppfylle alle krav til sertifiseringer og godkjenninger etter gjeldende standard og vi ber om få dokumentert disse.
8. 3. 2 Det er anledning til å gi tilbud på tilsvarende produkter enn det som er nevnt i prismatrisen, se vedlegg nr. 1. høgskolen tar derimot forbehold om at kvaliteten på disse vil bli vurdert. Produktene som blir valgt må kunne tilpasses de eksisterende systemer på HiOs forskjellige bygg.
8. 3. 3 Vi ber om å få referanse fra tre tidligere kunder, se vedlegg nr. 4. Referanseskjema skal sendes direkte fra referansekunden til oppdragsgiver, helst innen fristen for levering av tilbud. Benytt samme adresse som tilbudet skal sendes til. Referanseskjemaer som kommer direkte fra tilbyder vil bli avvist.
Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden (info fjernet)? id=152547.
Anbud id:
36945
  • Sted:
  • Registrert:
    Torsdag 8. Januar 2009

Lignende oppdrag i

6 anbud