Rammeavtale pÅ lÅs og beslag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale pÅ lÅs og beslag
Rammeavtale på tjenester knyttet til lås og beslag.
8. 1 Pris:
8. 1. 1 Priser skal oppgis i henhold til vedlegg 1. Oppsettet skal følges. Alle tabellene skal fylles ut, dersom noe ikke er utfylt vil dette tolkes som at det ikke kan leveres. Eventuelle forbehold skal tydelig merkes og forklares.
8. 1. 2 Vi ønsker et tilbud på pris per time for faglærte og for lærlinger i tidsrommet 07. 00-16. 00, natt mellom 16. 00-07. 00 og helg- og helligdager.
8. 1. 3 Vi ønsker en fast rabatt på de definerte uthevede varegruppene i prismatrisen, se vedlegg 1. første varegruppe er varegruppe er? låskasser og stolper.
8. 1. 4 Vi ønsker at det oppgis eventuell tilleggspris for døgnvaktordning og pris per utrykning (hasteoppdrag).
8. 2 Levering:
8. 2. 1 høgskolen i Oslo krever å bli en prioritert kunde. For tjenester krever vi at arbeid skal påbegynnes i løpet av 3 virkedager etter bestilling, og at arbeidet skal fullføres uten unødig opphold. Oppdrag som gjelder skallsikring definerer høgskolen i Oslo som hasteoppdrag, og arbeid må være igangsatt i løpet av 8 timer. For varebestilling krever vi å få en tilbakemelding innen 2 dager på når varer kan leveres. Vi ber om at leveringskapasiteten blir dokumentert og at det oppgis faste kontaktperson(er).
8. 2. 2 Leverandøren må ha en dokumentert døgnvaktordning eller kunne bekrefte at en slik ordning vil bli opprettet før inngåelse av kontrakt.
8. 2. 3 Leverandørens system for bestilling, oppfølging og fakturering bes beskrevet. høgskolen har fokus på sine operative og administrative rutiner og vektlegger løsninger som forenkler anskaffelsesprosessen, vareflyt og fakturabehandling. Vi ber om at det legges frem et eksempel på en faktura som høgskolen vil motta. Denne vil bli vurdert etter hvorvidt det er lett å identifisere deres og vår referanse, arbeid som er utført og oppdragssted. Leveringsbetingelser er fritt levert alle høgskolens adresser.
8. 3 Kvalitet:
8. 3. 1 Leverandør skal oppfylle alle krav til sertifiseringer og godkjenninger etter gjeldende standard og vi ber om få dokumentert disse.
8. 3. 2 Det er anledning til å gi tilbud på tilsvarende produkter enn det som er nevnt i prismatrisen, se vedlegg nr. 1. høgskolen tar derimot forbehold om at kvaliteten på disse vil bli vurdert. Produktene som blir valgt må kunne tilpasses de eksisterende systemer på HiOs forskjellige bygg.
8. 3. 3 Vi ber om å få referanse fra tre tidligere kunder, se vedlegg nr. 4. Referanseskjema skal sendes direkte fra referansekunden til oppdragsgiver, helst innen fristen for levering av tilbud. Benytt samme adresse som tilbudet skal sendes til. Referanseskjemaer som kommer direkte fra tilbyder vil bli avvist.
Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden (info fjernet)? id=152547.
8. 1 Pris:
8. 1. 1 Priser skal oppgis i henhold til vedlegg 1. Oppsettet skal følges. Alle tabellene skal fylles ut, dersom noe ikke er utfylt vil dette tolkes som at det ikke kan leveres. Eventuelle forbehold skal tydelig merkes og forklares.
8. 1. 2 Vi ønsker et tilbud på pris per time for faglærte og for lærlinger i tidsrommet 07. 00-16. 00, natt mellom 16. 00-07. 00 og helg- og helligdager.
8. 1. 3 Vi ønsker en fast rabatt på de definerte uthevede varegruppene i prismatrisen, se vedlegg 1. første varegruppe er varegruppe er? låskasser og stolper.
8. 1. 4 Vi ønsker at det oppgis eventuell tilleggspris for døgnvaktordning og pris per utrykning (hasteoppdrag).
8. 2 Levering:
8. 2. 1 høgskolen i Oslo krever å bli en prioritert kunde. For tjenester krever vi at arbeid skal påbegynnes i løpet av 3 virkedager etter bestilling, og at arbeidet skal fullføres uten unødig opphold. Oppdrag som gjelder skallsikring definerer høgskolen i Oslo som hasteoppdrag, og arbeid må være igangsatt i løpet av 8 timer. For varebestilling krever vi å få en tilbakemelding innen 2 dager på når varer kan leveres. Vi ber om at leveringskapasiteten blir dokumentert og at det oppgis faste kontaktperson(er).
8. 2. 2 Leverandøren må ha en dokumentert døgnvaktordning eller kunne bekrefte at en slik ordning vil bli opprettet før inngåelse av kontrakt.
8. 2. 3 Leverandørens system for bestilling, oppfølging og fakturering bes beskrevet. høgskolen har fokus på sine operative og administrative rutiner og vektlegger løsninger som forenkler anskaffelsesprosessen, vareflyt og fakturabehandling. Vi ber om at det legges frem et eksempel på en faktura som høgskolen vil motta. Denne vil bli vurdert etter hvorvidt det er lett å identifisere deres og vår referanse, arbeid som er utført og oppdragssted. Leveringsbetingelser er fritt levert alle høgskolens adresser.
8. 3 Kvalitet:
8. 3. 1 Leverandør skal oppfylle alle krav til sertifiseringer og godkjenninger etter gjeldende standard og vi ber om få dokumentert disse.
8. 3. 2 Det er anledning til å gi tilbud på tilsvarende produkter enn det som er nevnt i prismatrisen, se vedlegg nr. 1. høgskolen tar derimot forbehold om at kvaliteten på disse vil bli vurdert. Produktene som blir valgt må kunne tilpasses de eksisterende systemer på HiOs forskjellige bygg.
8. 3. 3 Vi ber om å få referanse fra tre tidligere kunder, se vedlegg nr. 4. Referanseskjema skal sendes direkte fra referansekunden til oppdragsgiver, helst innen fristen for levering av tilbud. Benytt samme adresse som tilbudet skal sendes til. Referanseskjemaer som kommer direkte fra tilbyder vil bli avvist.
Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden (info fjernet)? id=152547.
Anbud id:
36945
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 8. Januar 2009
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Reparere diverse vinduer i borettslagStyret i Iladalen / as ser etter noen som kan reparere diverse defekter på vinduer hos beboere (og enkelte verandadører) Reklamasjonstid utgått etter at nye vinduer fra Bykle as ble satt inn i 2017. G...
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Reparere diverse vinduer i borettslagProblemer med flere av vinduene og enkelte verandadører i borettslag, vanskelig/trege å lukke, sprekker, fuktproblematikk, ødelagte pakninger. Foreløpig oversikt viser at det dreier seg om cirka 2...
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Ny lettvegg, skifte eksisterende vindu, oppgradering kjøkkenHei! Vi trenger hjelp til å etablere en lettvegg i stua vår. Vi skal også skifte ut et eksisterende vindu (dimensjoner 1450 x 750 mm). på kjøkkenet trenger vi hjelp til å skifte kjøkkenbenk (ny vask o...
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Sette opp lettveggerSette opp lettvegger med dører. Pluss å lage dør fra et rom til annet. Har vært dør der tidligere.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
ByggeprosjektJeg ønsker å øke huset mitt med 3 meter i lengde på 3 nivåer.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Renovering av badAreal: Ca. 7, 5kvm Hva skal gjøres: - Nytt gull og vegger. - Tilrettelegge for vegghengt toalett - Strømopplegg for dusjtoalett - Nye varmekabler/folie i gulv - Bytte ut dør/karm (har dør/karm selv) M...
-
Drammen
-
Fredag 31. Januar 2025
-